„A tanulás nehéz, de ez jó” – mondta Setényi János, a Mathias Corvinus Collegium (MCC) Tanuláskutató Intézetének igazgatója. A 21. század egyik legnagyobb kihívása és kérdése a gyerekek tanításának módszere. Míg nyugaton egyre elterjedtebbek az alternatív pedagógiai irányzatok, addig Magyarország a konzervatív nevelés felé fordul. Eszerint a gyerekeknek stabil alaptudásra van szükségük, amelyre építve könnyebben elsajátíthatják az új ismereteket, ez az alapelgondolás azonban a kritikák kereszttüzében áll. Szülők ezrei tehetik fel joggal a kérdést: Hogyan tanuljon a gyerekem? Erről is vitatkoznak majd meghívott szakértőink.
VITA: Hogyan tanuljon a gyerekem? - vita a konzervatív pedagógiai módszerekről
Közéleti beszélgetések
Aug.
2.
péntek
13:15–14:15
Rákóczi tér Színpad powered by TSPC
Az esemény nyelve: magyar
Nahalka István
Nyugalmazott egyetemi docens, oktatáskutató
Nyugalmazott egyetemi docens, oktatáskutató
Ercse Kriszta
Oktatáskutató, a Civil Közoktatási Platform szóvivője
Oktatáskutató, a Civil Közoktatási Platform szóvivője
Constantinovits Milán
Szakmai főigazgató-helyettes
Szakmai főigazgató-helyettes
Setényi János
Az MCC Tanuláskutató Intézet igazgatója
Az MCC Tanuláskutató Intézet igazgatója
Szakos Enikő
az MCC Tanuláskutató Intézetének kutatója, az NKE NITK Stratégiai Fejlesztési Osztályvezetője
az MCC Tanuláskutató Intézetének kutatója, az NKE NITK Stratégiai Fejlesztési Osztályvezetője