A minőségi alapanyagok és fenntartható termelési folyamatok iránti növekvő kereslet lehetőséget kínál a magyar élelmiszer-ipar piaci kitörésre. Felmerül azonban a kérdés, hol tart ma ebben Magyarország, milyen stratégiákat alkalmaz, hogy a minőségi áruk megtartása mellett a mennyiség, az exportáruk és a piac diverzifikációja is növelhető legyen. A panelbeszélgetés során bemutatásra kerül a szektor jelenlegi helyzete, nemzetközi megítélése, fejlődési lehetőségei.
"MAGYAR TERMÉK"
Közéleti beszélgetések
Aug.
3.
szombat
13:15–14:15
MBH Bank Színpad
Az esemény nyelve: magyar
Kerezsi Miklós
Hodler Csoport elnöke
Hodler Csoport elnöke
Éder Tamás
Bonafarm Csoport / vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős igazgató
Bonafarm Csoport / vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős igazgató
Rábai László
vezérigazgató, Grand Tokaj Zrt.
vezérigazgató, Grand Tokaj Zrt.
Szepesi Balázs
az MCC Közgazdasági Iskola vezetője
az MCC Közgazdasági Iskola vezetője