Mikor éri el egy vállalat növekedési korlátait egy adott ország határain belül? Hogyan lehet ezeket a jeleket észrevenni, azonosítani? Milyen szükséges és elégséges feltételei vannak egy sikeres külföldi piacra lépésnek, befektetésnek, cégvásárlásának? Mennyire aktívak a magyar vállalatok a külföldi piacokon? Hogyan érdemes elkezdeni egy ilyen folyamatot? Van-e kiemelt jelentősége a Kárpát-medencének a magyar cégek piacra lépése, kifektetése szempontjából? A panel felsővezető résztvevőivel ezekre a fő kérdésekre keressük majd a válaszokat. Különböző iparágak, különböző piacralépési és befektetési stratégiák, de a sikerek és akár a kudarcok mögötti okok közös boncolgatása, izgalmas beszélgetést ígér a panelben résztvevők és a közönség számára is.
Stratégiánk a növekedés – a Kárpát-medence magyar bajnokai powered by Világgazdaság
Közéleti beszélgetések
Aug.
2.
péntek
13:15–14:15
MBH Bank Színpad
Az esemény nyelve: magyar
Világi Oszkár
Vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági Tag, MOL-csoport
Vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági Tag, MOL-csoport
Mátrai Károly
Az MVM Csoport vezérigazgatója
Az MVM Csoport vezérigazgatója
Orbán Gábor
vezérigazgató, Richter Gedeon Nyrt.
vezérigazgató, Richter Gedeon Nyrt.
Kovács Zoltán
az MCC Üzleti Ismeretek Műhely vezetője
az MCC Üzleti Ismeretek Műhely vezetője