Belayane Najoua a Munch jelenlegi a PR, Partnerségek és CRM globális területi vezetője, aki azonkívül, hogy a márka születésétől ott van, szakmai téren is kiemelkedő teljesítményt nyújt, a Magyar PR Szövetség tagja.
A Munch esetében négy év alatt a folyamatos stratégiai PR és Külső Kommunikációval egy lovebrand-et kialakításához járult hozzá, amely ma már négy országban üzemel. A brandről és a zöld kommunikációról rendszeresen tart előadásokat és workshopokat. (a legutóbbi előadások a MOME-n, a Pécsi Tudomány Egyetemen és a PREZI House of Idea-ban voltak). Projekt alapon pedig PR tanácsadóként segít más cégeknek. Ezenkívűl aktívan ír újságokba szakmai és gasztronómiai témában. Korábban a Közgazdász Online rovatvezetője volt, ahova több, mint 150 cikket írt másfél év alatt szakmai kommunikációs, társadalmi és zöld témákban.